Wymeldowanie decyzją administracyjną - Biuletyn Informacji Publicznej

Wymeldowanie decyzją administracyjną

Wymeldowanie decyzją administracyjną
Wymagane i potrzebne dokumenty:
  • wniosek o wymeldowanie
  • opłata skarbowa za wydanie decyzji - 10 zł płatne w kasie urzędu lub na rachunek:
    Bank Spółdzielczy Leśnica O/Strzelce Opolskie nr
    98 8907 1089 2002 0090 6878 0001
  • tytuł prawny do lokalu
Inne wskazówki, uwagi:
  • W przypadku braku dobrowolności wymeldowania z miejsca pobytu stałego/czasowego osoby, która opuściła miejsce zameldowania, istnieje możliwość złożenia wniosku o wymeldowanie decyzją administracyjną. Jeśli osoba jest nieobecna ( nie zostało ustalone miejsce jej przebywania) lub osoba jest niezdolna do czynności prawnych, zostanie skierowany do sądu wniosek o wyznaczenie przedstawiciela dla osoby nieobecnej lub niezdolnej do czynności prawnych.
  • Wniosek o wymeldowanie może złożyć właściciel lub osoba dysponująca tytułem prawnym do lokalu pełnomocnik – legitymujący się pełnomocnictwem w formie pisemnej, po okazaniu przez pełnomocnika, do wglądu , dowodu osobistego lub paszportu.
Podstawa prawna:
  • ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t. j. Dz. U.2017, poz.657)
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. 2017, poz. 1257)
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( t. j.2016, poz. 1827)

Redakcja strony - Wymeldowanie decyzją administracyjną rejestr zmian

  • Podmiot udostępniający informację:Urząd Miejski w Strzelcach Opolskich
  • Pierwsza publikacja:Kozołup Marek2017-06-21 13:44:50
  • Aktualizacja publikacji:Kiszczyk Michał2017-12-22 10:22:24
  • Wytworzenie publikacji:Kiszczyk Michał2017-12-22 10:22:21
  • Zatwierdzenie informacji:Kiszczyk Michał2017-12-22 10:22:21
Liczba odwiedzin: 530