Wymeldowanie decyzją administracyjną - Biuletyn Informacji Publicznej


Wymeldowanie decyzją administracyjną

Wymeldowanie decyzją administracyjną
Wymagane i potrzebne dokumenty:
  • wniosek o wymeldowanie
  • opłata skarbowa za wydanie decyzji - 10 zł płatne w kasie urzędu lub na rachunek:
    Bank Spółdzielczy Leśnica O/Strzelce Opolskie nr
    98 8907 1089 2002 0090 6878 0001
  • tytuł prawny do lokalu
Inne wskazówki, uwagi:
  • W przypadku braku dobrowolności wymeldowania z miejsca pobytu stałego/czasowego osoby, która opuściła miejsce zameldowania, istnieje możliwość złożenia wniosku o wymeldowanie decyzją administracyjną. Jeśli osoba jest nieobecna ( nie zostało ustalone miejsce jej przebywania) lub osoba jest niezdolna do czynności prawnych, zostanie skierowany do sądu wniosek o wyznaczenie przedstawiciela dla osoby nieobecnej lub niezdolnej do czynności prawnych.
  • Wniosek o wymeldowanie może złożyć właściciel lub osoba dysponująca tytułem prawnym do lokalu pełnomocnik – legitymujący się pełnomocnictwem w formie pisemnej, po okazaniu przez pełnomocnika, do wglądu , dowodu osobistego lub paszportu.
Podstawa prawna:
  • ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U.2018, poz.1382)
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2018, poz. 2096)
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2018, poz. 1044)

Redakcja strony - Wymeldowanie decyzją administracyjną rejestr zmian

  • Podmiot udostępniający informację:Urząd Miejski w Strzelcach Opolskich
  • Pierwsza publikacja:Kozołup Marek2017-06-21 13:44:50
  • Aktualizacja publikacji:Świenty Radosław2019-01-31 10:59:34
  • Wytworzenie publikacji:Świenty Radosław2019-01-31 10:59:31
  • Zatwierdzenie informacji:Świenty Radosław2019-01-31 10:59:31
Liczba odwiedzin: 708