Dodatkowe informacje: |
Przygotowanie sprzedaży lokalu mieszkalnego wymaga:
- zlecenia wyceny lokalu rzeczoznawcy majątkowemu,
- zlecenia wykonanie świadectwa energetycznego dla budynku,
- wydania przez Burmistrza zarządzenia o wykazie nieruchomości przeznaczonej do zbycia
- podania wykazu do publicznej wiadomości na okres 21 dni,
- podjęcie przez Radę Miejską uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty związanej ze sprzedażą lokalu mieszkalnego
- sporządzenia protokołu uzgodnień, w którym zawarte są wszystkie postanowienia dotyczące sprzedaży lokalu (w tym cena, udział w gruncie itp.)
- zawarcia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego
|
Miejsce załatwienia sprawy: |
Referat Gospodarki Nieruchomościami |
Wymagane dokumenty: |
wniosek wraz z załącznikami |
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): |
ok. 3 miesięcy |
Opłaty: |
Wniosek zwolniony od opłaty skarbowej |
Tryb odwoławczy: |
Droga sądowa - sprawa dotyczy postępowania cywilno-prawnego |
Podstawa prawna: |
|