BIP
Wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej - Biuletyn Informacji Publicznej


Wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej

Wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej
Przedmiot sprawy:
Zgoda Burmistrza na wykreślenie hipoteki wydawana jest w formie zaświadczenia, którego podstawę stanowi potwierdzenie przez Referat Budżetowy całkowitej spłaty należności gminy zabezpieczonej hipoteką.
Dodatkowe informacje:
Zaświadczenie stanowi załącznik do wniosku zainteresowanego składanego do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego o wykreślenie wpisu w księdze wieczystej.
Miejsce załatwienia sprawy: Referat Gospodarki Nieruchomościami
Wymagane dokumenty: wniosek wraz załącznikami
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): Nie później niż 7 dni, w praktyce niezwłocznie na żądanie.
Opłaty: opłata skarbowa od zaświadczeń 17 zł
Tryb odwoławczy: zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego
Podstawa prawna: ustawa z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
{format} Wniosek o wyrażenie zgody na wykreślenie hipoteki
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 616
2017-06-21 15:04 konto intracom 50KB

Rejestr zmian strony Wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej

Podmiot udostępniający informację
 
Pierwsza publikacja
Kozołup Marek 2017-06-21 14:47:36
Aktualizacja publikacji
Kozołup Marek 2017-06-22 09:37:26
Wytworzenie publikacji
Kozołup Marek 2017-06-22 09:37:24
Zatwierdzenie
Kozołup Marek 2017-06-22 09:37:24
Rejestr zmian
Liczba odwiedzin: 2137