Wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej - Biuletyn Informacji Publicznej

Wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej

Wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej
Przedmiot sprawy:
Zgoda Burmistrza na wykreślenie hipoteki wydawana jest w formie zaświadczenia, którego podstawę stanowi potwierdzenie przez Referat Budżetowy całkowitej spłaty należności gminy zabezpieczonej hipoteką.
Dodatkowe informacje:
Zaświadczenie stanowi załącznik do wniosku zainteresowanego składanego do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego o wykreślenie wpisu w księdze wieczystej.
Miejsce załatwienia sprawy: Referat Gospodarki Nieruchomościami
Wymagane dokumenty: wniosek wraz załącznikami
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): Nie później niż 7 dni, w praktyce niezwłocznie na żądanie.
Opłaty: opłata skarbowa od zaświadczeń 17 zł
Tryb odwoławczy: zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego
Podstawa prawna: ustawa z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Wniosek o wyrażenie zgody na wykreślenie hipoteki Wniosek o wyrażenie zgody na wykreślenie hipoteki
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 178
2017-06-21 15:04
konto intracom
50KB

Redakcja strony - Wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej rejestr zmian

  • Podmiot udostępniający informację: 
  • Pierwsza publikacja:Kozołup Marek2017-06-21 14:47:36
  • Aktualizacja publikacji:Kozołup Marek2017-06-22 09:37:26
  • Wytworzenie publikacji:Kozołup Marek2017-06-22 09:37:24
  • Zatwierdzenie informacji:Kozołup Marek2017-06-22 09:37:24
Liczba odwiedzin: 703